Beleid persoonsgegevens

Eigenaarsinformatie

Deze website wordt verzorgd door:

JUC NL B.V.
John M. Keynesplein 12
1066 EP Amsterdam

Telefoon: +31 20 888 1027
e-mail: juc@juc.nl

Privacybeleid

JUC hecht veel waarde aan uw privacy. Wanneer u persoonlijke informatie aan ons verstrekt, doen we er alles aan om uw gegevens veilig te bewaren. In ons databeleid leest u over ons cookiebeleid, ons beleid rondom persoonsgegevens en de voorwaarden voor het ontvangen van nieuwsbrieven en het gebruik van contactformulieren. Dit beleid geeft een overzicht van hoe wij uw informatie verzamelen, waarvoor we deze gebruiken en hoe we ermee omgaan.

Cookies

Deze website gebruikt cookies om onze inhoud en advertenties te personaliseren, social-mediafuncties aan te bieden en het internetverkeer te analyseren. We delen informatie over uw gebruik van onze site met onze sociale media-, advertentie- en analysepartners, die deze gegevens mogelijk combineren met andere informatie die u met hen heeft gedeeld of die zij hebben verzameld via uw gebruik van hun diensten.

Cookies zijn kleine tekstbestanden die de gebruikerservaring verbeteren. We mogen cookies op uw apparaat opslaan als ze strikt noodzakelijk zijn voor de werking van onze diensten. Voor andere soorten cookies vragen we eerst uw toestemming. Op onze website worden verschillende soorten cookies gebruikt, waaronder cookies van derden.

U kunt uw cookie-instellingen op onze website op elk moment aanpassen of uw toestemming intrekken.

Persoonsgegevens

JUC verzamelt persoonlijke gegevens via verschillende kanalen en verwerkt deze volgens de geldende wet- en regelgeving. Door gebruik te maken van JUC.nl en uw gegevens te verstrekken, accepteert u ons privacybeleid. Wij streven naar transparantie in het verzamelen en gebruiken van uw gegevens en geven u toegang tot en controle over uw persoonlijke informatie.

Wij verzamelen persoonsgegevens via:

  1. Onze website, bijvoorbeeld bij het aanmaken van een profiel of het bestellen van een product. Ook registreren we uw IP-adres om serverproblemen te diagnosticeren en onze site te beheren.

  2. Aanmeldingen voor nieuwsbrieven en marketingberichten, waarbij we uw naam, e-mailadres en juridische voorkeursonderwerpen vastleggen.

  3. E-mailcorrespondentie, om een goede dialoog met deelnemers en niet-deelnemers te onderhouden.

  4. Registratie- en contactformulieren, inclusief de chatfunctie, voor deelname aan of vragen over cursussen, conferenties en netwerken. Deze gegevens helpen ons bij het documenteren van uw deelname aan permanente educatie-activiteiten, om bijvoorbeeld aan de advocatuur te kunnen aantonen dat u uw nascholing heeft voltooid.

Op JUC.nl kunnen links staan naar andere websites. JUC is niet verantwoordelijk voor de bescherming van gebruikers op die sites of voor de inhoud ervan.

Gebruik van Persoonlijke Informatie

Persoonlijk identificeerbare informatie delen we alleen met derden als dit nodig is om de dienst te leveren waarvoor u zich heeft aangemeld. De informatie wordt uitsluitend gebruikt voor het specifieke doel waarvoor deze is verstrekt. Bij JUC-evenementen worden bijvoorbeeld uw naam, functie en bedrijfsnaam gedeeld met andere deelnemers en sprekers. In uitzonderlijke gevallen kunnen ook uw contactgegevens (e-mailadres en telefoonnummer) worden opgenomen.

Daarnaast gebruiken we deze informatie om de voorkeuren van onze gebruikers beter te begrijpen en om onze diensten te verbeteren.

Gebruik van Foto’s bij Evenementen

JUC maakt regelmatig gebruik van foto- en videomateriaal van evenementen en activiteiten voor promotie in print en digitale media. Met beeldmateriaal delen we de hoogtepunten en sfeer van onze evenementen. Wij publiceren enkel beelden waarop personen zich niet oncomfortabel hoeven te voelen.

Door deel te nemen aan JUC-evenementen geeft u toestemming voor het gebruik van foto’s en video’s van het evenement. Bij evenementen waar foto’s worden gemaakt, wordt dit vooraf gecommuniceerd. Als u een gepubliceerde foto wilt laten verwijderen, kunt u contact opnemen met JUC; we zullen de foto dan zo volledig mogelijk van het internet verwijderen.

Opslag van Gegevens

JUC slaat uw gegevens veilig op, met beperkte toegang in gecontroleerde faciliteiten. Onze beveiligingsmaatregelen worden regelmatig geëvalueerd om ervoor te zorgen dat uw gegevens correct worden behandeld en uw rechten worden gerespecteerd. Alleen geautoriseerde medewerkers van JUC hebben toegang tot uw gegevens. Gegevens worden uitsluitend met derden gedeeld indien noodzakelijk voor de dienstverlening.

JUC.nl is beveiligd met Hypertext Transfer Protocol Secure (https), wat zorgt voor veilige gegevensoverdracht. Bij een datalek zullen wij u en de Autoriteit Persoonsgegevens onmiddellijk op de hoogte brengen.

Uw persoonlijke gegevens worden verwijderd wanneer we ze niet langer nodig hebben. Statistische gegevens kunnen in geanonimiseerde vorm worden bewaard.

Voorwaarden voor Nieuwsbrieven

Onze nieuwsbrieven bieden juridische kennis, updates over onze diensten en informatie over permanente educatie. Door u in te schrijven voor de nieuwsbrief geeft u toestemming voor de verwerking van uw persoonlijke gegevens. U kunt zich op elk moment uitschrijven door op de link "uitschrijven" te klikken in de nieuwsbrief of door een verzoek te sturen naar ons e-mailadres. Na uitschrijving worden uw gegevens verwijderd.

Klachtenregeling

U heeft het recht om te weten welke informatie JUC over u bewaart. Indien gegevens onjuist zijn, kunt u correctie aanvragen. Ook heeft u het recht om gegevens te laten verwijderen als deze niet langer relevant zijn. Klachten over onze gegevensverwerking kunt u indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens via https://autoriteitpersoonsgegevens.nl

Contact

Verantwoordelijk voor datamanagement bij JUC:

Lars Fogtmann

E-mail: lf@juc.dk

Als u van mening bent dat ons gegevensbeleid kan worden verbeterd, stuur dan gerust uw suggesties naar lf@juc.dk. We zullen ons beleid voortdurend bijwerken in overeenstemming met de toepasselijke richtlijnen en wetgeving.